filler

Det har inte hänt så mycket idag. Har bara storhandlat så att jag kan klara mig i minst en vecka eller två. Idag har varit en av de här dagarna som jag brukar kallar för "fillers", ganska händelsefattiga dagar som går obemärkt förbi. Tråkigt...
   Har iofs märkt att det blir mycket tonfisk på burk på sistone, hur kul är det egentligen? Hoppas att det gäller bara den här månaden då jag måste spara inför halkkörningen, teorin och uppkörningen. Det där kostar ju en massa pengar >.< Men det ska bli spännande o se hur det går, hoppas att jag klarar av de momentena på första försöket.
Ska nog läsa bok till sömns nu o hoppas på en mer händelserik dag imorgon.

Ace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0