tillbaks från ett uppehåll

O så var man tillbaks en gång från ett litet uppehåll.
För att summera vad som har hänt förra veckan så hölls det en föreläsning hemma hos mig i fredags. Det kom ungefär 15 ungdomar hem till mig o vi pratade lite om vetenskap o religion...kul. Lagade mat som knappt räckte till alla, så jag avstod från att äta.
   Lördag och söndag gick obemärkt förbi. Hände inget särskilt men det var några människor som höll på att bli påkörda då en bil körde mott rött i Triangeln, scary stuff...
   Idag, övningskördes det. Klarar av allting galant...or so I believe. O jag klarade av att fickparkera på en liten yta, så det var ju ett plus i kanten. O det är ju lägligt att jag övningskör så ofta som möjligt då jag har uppkörning den 30:e, nervöst...
Nu ska man titta på TV o ta det lugnt.

Ace!

Kommentarer
Postat av: A

Du kommer klara det super!

2009-03-04 @ 21:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0