just another manic saturday?

Lördag och inget att göra...drygt! Stadsbiblioteket stänger innan man ens har kunnat leta efter något intressant att läsa. Som tur var att hittade jag ett par böcker som verkar va spännande nog att ödsla några timmar på. Så nu sitter man fast här hemma med min mammas sambo o pratar strunt medan han kollar på fotboll. Sedan ska ett par av hans vänner komma över o se på mera fotboll, kul!...
Fotboll eller sport för övrigt är bara dötråkigt, fattar inte vad  man får ut av att titta på en boll som sparkas fram o tillbaks i ett plan. Jag är i desperat behov av ett liv, undrar om det är någon där ute som säljer ett.
Ska förmodligen läsa de böckerna som jag har lånat eller så somnar jag bort den här dagen...
För att visa en smula optimism, så är det fint väder för att gå ut...tyvärr så har jag inte det minsta orken att göra det.

Ace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0