seriöst...

När jag skulle gå o lägga mig igår hörde jag att det blåste rejält utanför. När jag vaknade så blåste det fortfarande väldigt mycket utanför. Jag gick upp för att göra lite frukost för att sedan titta utanför, vad ser jag då? Jo, ett tjockt lager med snö som täcker hela gräsplanen utanför. Vad i helsike är det här?! Vi är i mitten av februari, det är ju snart vår. O sist jag kollade så hade vi aldrig så här mycket snö i december, the peak of friggin' winter! Klimatförändringar sucks!
   Nu sitter jag här iaf med en macka i handen o bloggar, snart ska jag ut i kylan o bege mig till stadsbiblioteket. Sedan ska jag till trafikskolan för att boka några körlektioner. En tanke till, jag har kommit i undfund att det är skönt o ha pengar för då slipper man känna sig så finansiellt handikappad. Så nu jag tänker betala mina tråkiga räkningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0