körkort!

Ännu en milstolpe i livet. Jag har nämligen tagit körkort! Vet inte riktigt hur jag ska reagera, men det känns som att alla andra i ens omgivning är mer glad för min skull än vad jag själv är.
Hela dagen har det varit nervöst och jag har bara varit allmänt stressad, fram tills det jag fick beskedet om att jag hade klarat uppkörningen. Men en halvtimme innan beskedet skakade jag och var väldigt torr i halsen, I was a hot mess minst sagt.
Själva körningen gick väldigt väldigt bra, fram tills handledaren bad mig att backa runt ett hörn. Jag försökte mig på det första gången och det slutade i katastrof o andra gången var inte mycket bättre. Jag visste direkt att det fanns redan en chans att jag hade kuggat. Allting bara dalade efter det, jag blev oskärpt o missade en 30 skylt.
När vi väl parkerade för att utvärdera hur det hade gått för mig under uppkörningen, pratade han mycket o länge om vad jag gjorde för fel. Då tänkte jag redan att "Okej? Sluta prata o ge mig underkänd redan". O när han var klar så säger han mitt från ingenstans "...men du blir godkänd". Tala om att allting bara släppte, det kändes som en stor tyngd släppte från min axel. Nu efter alla gratulationer från familj o vänner sittar man här o är helt slut. Så nu ska jag bara titta på TV tills jag blir trött nog att sova.

Ace

Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska du uppdatera din blogg? hittills har jag läst dina uppdateringar på Twitter! :) /M

2009-04-22 @ 10:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0