jag saknar grundskolan, jag var mobbad då

Rubriken är citerad av min kompis A, gissa om man asgarvade efteråt! Det här var bara en av A's klockrena uttalanden. Det som är så jäkla roligt är att A är helt omedveten om att det hon säger är hysteriskt roligt medan hon egentligen menar allvar. Detta hände på vårt vanliga fikaställe Espresso House, där fick vi dessutom gratis chai eftersom M kände personalen. Gratis är alltid godast?...Nja, inte det bästa chai, men god var den för att det var gratis. Placeboeffekten kanske?
   Timmar innan dess åkte vi ut på en utflykt till Lund o Burlöv. M visade sig vara i hög form inför hennes favorit sportgren , shopping. Har aldrig förstått mig på fascinationen av att konsumera en massa kläddplagg som man ändå inte kommer att använda särskilt ofta, "sån jealous hater" ringer i mitt öra, jag undrar varför?... 
   Efter det åkte vi tillbaks till Malmö för att äta på allas våran favorit restaurang Pizza Hut, där vi blev bemötta som kungligheter...eller stammisar if you will. Servitrisen hittade ett bord direkt o vi slapp att beställa för att "det vanliga" satt som inpräntad i hennes skalle...as it should be, med tanke på hur många gånger vi har varit o terroriserat det stället. Tyvärr ingen dricks för henne denna gång då man är luspank...längtar redan till nästa vecka då $$$ comes rollin' in.
   Utöver utflykten så har det egentligen inte hänt så mycket annat. Man kommer hem o då ser man att föräldrarna tittar på Melodifestivalen. Jag förstår givetvis inte heller svenskarnas fascination av detta fenomen. Men nu så är det äntligen över o nu så bloggar jag medan filmen "Hot Chick" går på TV4. Har sett det väl ett antal gånger redan, men en ganska rolig film då man inte har något annat att göra. Imorgon ska det tvättas och vi ska flytta lite kartonger till den nya lägenheten. Känns som att den här flytten tar en evighet...

Ace!

Kommentarer
Postat av: A

I kill youuuu silence:P

2009-02-23 @ 16:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0