Opa!

Idag så har det inte hänt så mycket. Jag har hjälpt till o flytta några kartonger till den nya lägenheten. Är fortfarande lite småsur över att jag har fått en aning mindre rum än vad jag har nu, men det är väl inget som berör mig särskilt mycket eftersom läget är perfekt.
   Efter att vi hade gjort några rundor, åt vi på en grekisk restaurang i närheten som heter Kamaki. Trevligt ställe, fin inredning, stor yta, väldigt god mat men tyvärr väldigt tomt. Vet inte om det var bara ikväll men det var bara vi och några till som var där och åt. 
   Grekisk mat är verklgen gott, det var lite dyrt där vi åt men det finns en till grekisk restaurang som jag o mina kompisar brukar gå till som heter Plaka som ligger på Möllan. Det är betydligt billigare men platsen är betydligt mindre.
  Sedan så måste jag påpeka en till sak om grekisk mat. Jag har märkt att det ingår mycket lök (röd/gul/vit/whatever) i rätterna, o visst är det nyttigt. Men eftersmaken o lukten är det värsta som finns, det hemska är att det håller i sig väldigt länge. Kanske bara jag som är petig med sånt, men jag tycker inte om när folk pratar med mig o luktar lök.
Nu ska jag gå o sova.

Ace!


Kommentarer
Postat av: M

mindre rum än den du redan har? ditt rum är ju redan skitlitet!!!!!!! :O

2009-02-09 @ 00:22:21
Postat av: the One and Only

jo, jag vet! >:( Men det kompenseras med lite större vardagsrum, fint kök o takterass :D

2009-02-12 @ 00:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0