the return

O så var man tillbaks igen till bloggandet. Ja, vad har hänt egentligen sedan sist jag bloggade.
Here's to break it down:

Det dystra vädret har ersatts med solsken. Högtider har passerats.  Mil har körts. Tid med kompsar har fördrivits. Har
fortfarande inget liv. Är fortfarande arbetssökande (vägrar att kalla mig själv för arbetslös haha).

Har hänt mycket faktiskt, men mycket är fortfarande sig lik. Det är iaf kul att jag lever fortfarande (notis: bra inställning för att en cyniker).
Nu tänker jag iaf skriva blogg oftare och bredda mig ut mer.

Ace!


Kommentarer
Postat av: Therése

weii! :) Ser fram emot att se fler inlägg!

2009-06-27 @ 10:25:51
URL: http://fakelashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0